Een eigen logo!

Superblij ben ik! Vanaf vandaag heeft Bladzijde 26 een heus logo. Mijn vriendin Margriet heeft het ontworpen en dat heeft ze helemaal goed gedaan, ik ben er heel blij mee. Ik hoop dat jullie het net zo mooi vinden als ik, laat het me weten, ik ben erg benieuwd.

Logo750x750

Enne, Margriet maakt niet alleen logo’s, maar ook erg leuke geboortekaartjes, fotoalbums, trouwkaarten en flyers… Je vind haar op Facebook als Grittles, neem een kijkje, dat vindt ze leuk!

2 gedachtes over “Een eigen logo!

Geef een reactie

