Bladzijde26 is jarig! #winactie

Hiep hiep hoera! Mijn allereerste blogverjaardag 🙂

Bladzijde26isjarighoera!-pakketEen jaar geleden besloot ik er echt voor te gaan, ik wilde mijn eigen blog! En vanaf vandaag is die blog nog echter, want ik stap over van wordpress.com naar wordpress.org. Verhuis je mee?

Bladzijde26 blijven volgen

  • Bloglovin’-volgers: Relax! Als het goed is verhuis je vandaag of morgen automatisch mee (als tenminste alles goed gaat daar).
  • WordPress.com-volgers: As we speak ga ik op mijn blote knietjes om te vragen of je me voortaan wil volgen via mail of Bloglovin’ => als je hier klikt – vlieg je meteen naar mijn nieuwe stek (en vind je daar min of meer dezelfde post) (en misschien heel misschien kan je ook via wordpress blijven volgen – dat krijg ik nog niet helemaal uitgevogeld)
  • E-mailvolgers: Als je je opnieuw aanmeldt op mijn nieuwe stek ben ik (en hopelijk ook jij) helemaal blij! => als je hier klikt – vlieg je meteen naar mijn nieuwe stek (en vind je daar min of meer dezelfde post)

Bij een blogverjaardag hoort voor mij ook een terug- en vooruitblik, maar om te voorkomen dat deze blogpost echt megalang wordt bewaar ik dat voor mijn eigen verjaardag, maandag 5 oktober. Wat een feestjes hè? En het is nog mooier (voor mij dan), aanstaande vrijdag mag ik ook met een nieuwe (tijdelijke) baan beginnen en daar heb ik superveel zin. 3x feest dus, daar horen natuurlijk cadeautjes bij, dus blijf de komende dagen vooral langskomen!

Winactie!

Bij een verjaardag horen slingers, ballonnen, taart en cadeaus! En omdat ik zo blij met jullie ben heb ik een cadeautje voor jullie, een heus Bladzijde26isjarighoera!-pakket. Ik heb toch zo’n plezier gehad met het samenstellen en inpakken, echt een feestje om te doen. Uiteraard is het iets voor de echte boekenwurm 🙂 Zal ik het dan toch maar verklappen…?

Een boek natuurlijk! En wel één van mijn favorieten, een boek waar ik echt verliefd op ben en dat ik iedereen onder haar en zijn neus wrijf  met de fantastische titel: Het aardappelschiltaart genootschap van Guernsey. (Ja, inclusief spatiefout, het doet ook zeer aan mijn ogen). In mijn vorige blogleven (dat toen maar kort duurde) schreef ik er al over, het is zo’n ontzettend fijn boek. Maar het Bladzijde26isjarighoera!-pakket is meer dan alleen een boek … er zitten ook andere goodies bij, maar die houd ik nog eventjes geheim, wel zo leuk!

Hoe doe je mee?

Heel simpel, door een reactie achter te laten in de comments op mijn nieuwe stek! (Als je op de foto rechts alleen mijn oog ziet zit je goed). Over precies een week, op woensdag 7 oktober trek in een lootje 🙂 en vertel ik wie de gelukkige winnaar van het Bladzijde26isjarighoera!-pakket is.

Meedoen kan dus tot 7 oktober 18 uur. Het enige wat ik verder nog van je vraag is dat je als je wint voor 14 oktober een mailtje stuurt met je postadres, doe je dat niet, dan trek ik een nieuw lootje.

Doe je mee? Op naar het nieuwe Bladzijde26 dan!

Geef een reactie

